lunes, 14 de marzo de 2011

Primeiros pasos

1. Preciso un local ben situado, como no mapa, o lado da Porta de Carlos V. Prefiero que seña un baixo para que teña tamen unha rampla para a xente descapacitada e para que seña comodo para calquer persoa. Quero que o tamaño do meu local seña grande. Se poido gustariame comprar o local e non preocuparme de pagar todos os meses un aluguer pero tamen antes de comprar teria que mirar o prezo porque estan aproximadamente sobre os 100.000€.

2. Habera que facer varias obras, entre elas pintar, poñer boa iluminación e decoralo ben. Despois de ter pintado habera que poñer os mobles pero eso por ultimo de todo. Tamen terei que poñer un bon escaparate que chame a atención para poñer a un lado a roupa habitual de "calle" e para o outro lado os bestidos de boda.

3. No meu local habera un télefono e internet, caixa rexistradora e todo o necesario que teña que ter unha tenda.

4. En principio teño pensado traballar eu sola sen meter a naide porque o diñeiro que gasto nun empleado/a poido metelo noutra cousa. Despois se o negocio funciona meterei un empleado/a pero o principio traballarei eu sola.

5. O meu horario sería:

Mañas: 10:00 - 14:00
Tardes: 17:00 - 20:00

6. Os productos que vou vender consiguireinos poñendome en contacto con comerciantes e con xente doutras tendas que me poidan dar os teléfonos dos almacens onde poido conseguir os productos e tamen poñendome en contacto con páxinas de internet. Os estudos que necesitaremos sería algo de contabilidade para levar as contas da tenda e todo o que se relacione coa contabiliadade.


No hay comentarios:

Publicar un comentario